Місія ліцею з виховної роботи:
формування і розвиток свідомої особистості з громадською позицією, готовою до конкретного вибору свого місця в житті, здатною змінити на краще своє життя і життя своєї країни.
Пріоритетні напрямки виховної роботи ліцею:
qвиховання духовної культури особистості;
q виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки;
q формування національної самосвідомості, виховання любові до рідного краю, свого народу, шанобливе ставлення до його культури, повагу, толерантне ставлення до культури всіх національностей, які проживають в Україні;
q формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою;
q збагачення народних традицій, звичаїв;
q виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності і культури розумової праці;
q забезпечення повноцінного фізичного розвитку, охорони та зміцнення здоров’я ;
q формування екологічної культури особистості, гармонії її відносин з природою;
q створення умов для творчого розвитку природних обдарувань, залучення здобувачів освіти до різноманітної діяльності щодо інтересів;
q посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успішної профілактики відхилень у поведінці;
q підпорядкування змісту, форм і методів роботи визнанню особистості як найвищої соціальної цінності;
q створення умов для соціального захисту здобувачів освіти;
q зміцнення служби соціальної та психолого-педагогічної допомоги;
q організація педагогічно-доцільної системи учнівського самоврядування, колективне планування діяльності усіх учасників навчально-виховного процесу;
q організація позакласної та позашкільної роботи.
Основні принципи організації виховного простору
qМаксимально можлива свобода здобувачів освітнього процесу у виборі форми та міри власної участі у виховному просторі.
qСтворення сприятливих можливостей щодо розвитку та здійснення життєтворчості усіх учнів, набуття та реалізації ним індивідуально-особистісних технологій життєтворчості.
qЗаохочення здобувачів освітнього процесу до визначення власних цілей та завдань, вироблення індивідуального плану участі у виховному просторі.
qВрахування особистісних особливостей учнів: досвіду, рівня знань, здібностей, стилю життя, актуального стану їх життєвої компетентності.
qОрієнтація на самостійну активну участь здобувачів освіти у виховному просторі.
qСамоаналіз та самооцінка учасниками виховного простору власних результатів.
Система виховної роботи ліцею забезпечує:
qактивне залучення до процесу виховання батьківської громадськості;
qорганізацію методичної роботи з актуальних проблем виховання з педагогами, класними керівниками;
qрозвиток активності школярів у різних видах діяльності та творчий розвиток здібностей;
qзгуртовування учнівських колективів навколо організації колективних творчих справ, участь у проектах;
qсоціальну захищеність і підтримку здобувачів освіти.
ВИХОВНІ ЗАХОДИ
"Ти наше диво калинове, кохана українська мово!"
Сценарій виховного заходу до міжнародного дня рідної мови "Мово моя українська"